nejmen! är du här och läser nu igen?

Igårkväll drog jag till Kim vid sådär... 10 kanske? aa kom hem 5 imorse.. Vi typ sov, kolla tv och sånt. Båda var helt döda typ haha! aaaaaa, anyway, skolan idag... yes. Efter det = hem - äta några kakor. Sedan hade vi ingen träning idag utan det var spelarmöte istället på Mickes restaurang i Älvsjö. Vi fick pepparkakor och julmust och hade det bara allmänt mysigt! Åh vad alla är härliga.

Aa, sen kom jag hem åt, har varit ute med vovven och nu ska jag sova.
Tänkte bara att jag skulle göra detta inlägget lite roliare genom att visa hur extremt ful/konstig/söt jag kan vara ibland! FÖRBERED ER PÅ BILDBOOOMB!!!















hehehhee... natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0