tjo folket

är i laxå nu, sveriges största stad... not.
Idag vakna jag 8.30 och spelade match 11.00 och vi vann, WOHO WAY TO GO DIF! Så nu leder vi serien, woopwoop!

BÄSTAAAAA!!!!

efter matchen drog jag hem och hann typ bara gå innanför dörren innan vi skulle sätta oss i bilen och dra till farmor. Väl där hann jag hälsa lite på vovvarna och kissemissarna innan vi skulle åka och storhandla maaat. Efter det klappa jag kissemissar och hundar lite till innan vi åkte till farbrors grav och tände ljus (jag och papi gjorde konstiga fotspår i snön genom att hoppa runt m.m på gångarna på kyrkogården.... hehehehe) och sen BK <3<3<3

ja nu borde jag väl sova men jag kan knappt andas (superförkyld)...
meeeeeeeen ska upp tidigt imorgon so I guess I have to...
NATTI

ps. såhär kul har jag nu i mörkret ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0