imorgon åker jag till London

Ojsan, dethär med att blogga har inte gått så jäkla bra för mig märker jag....
höhöhö.... äsch, som om jag gjort något speciellt liksom? I tisdags drog jag ut och sprang vid sisådär 20 över 11 på kvällen haha! Kom hem runt 12 igen och det var SJUUUUKT SKÖÖÖNT! Yes, kolla så proffsig man såg ut också:


Träning igår, träning idag.
haha yes, its the story of my life. HAHAHA!

Och imorgon 05.15 ska jag vakna och sen drar jag och maami till LONDOON :D wihoo, taggish!
aa jag ska nog packa nu och sååånt ni vet! Såhär i tid och grejer, HAHAHA!

nä, vi hörs på söndag om jag orkar blogga när jag kommit hem, annars blir det på måndag :)
PUSSHEJ BITCHES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0