wiho, uppe på natten igen

någon som är överraskad över att jag är uppe sent? nej, jag tänkte väl det...
iallafall så var det Ida som skrev det fina inlägget igår, tack iduz!
och igår efter skolan sov jag bara massa, var typ en zombie, vaknade vid 10 och gick upp typ... sen skypa jag med ida rätt länge, sen skulle hon sova så jag börja skypa med albin och skypa till 5 imorse, WAY TO GO MALIN!

jaja, försov mig imorse också, vakna när jag skulle gått så det var ju lite fail... men skyndade som fan och fick skjuts av mami så jag hann preciiiiiis! WOOPWOOP, engelskaprov första lektionen också, så det ar ju tur att jag hann. Sen gick väl skoldagen snabbt antar jag. Efter skolan drog jag hem, åt lite + halvsov lite innan jag drog på träning. Först min egna och sen stannade jag och Vanessa på damernas och det var skooj! hade bollmärken över heeela kroppen sen (skämtar inte) och ont i ryggen har jag lyckats få också, wiho!

äsch, skypar med albin nu igen men jag ska nog sova snart. Ingen skola imorgon (WOOPWOOP) men utveckligssamtal 10.00 -.- sen ska jag nog hem och sova innan jag och idipidi drar till stan. SOFT!

jag och ida vad fina idag:



och 2 egobilder jag tagit såhär på kvällen bara för att:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0