10 februari

en till dag som gått... jag är uttråkad.
hmm... på måndag är det alla hjärtans-dag, exakt ett år sen jag träffa Odd för första gången ensamma, mysigt, fin dag :) min andra riktiga kärlek för dem som inte visste det.

och jaadu, efter skolan no-lifa jag i skolan, gick runt hela skolan med menea för att försöka skriva ut idrottsläxan, pratade med jupiter, vänta med ida & justina på att deras tyska skulle börja och sen var jag med alleballe tills freya kom tillbaka till skolan, och då gjorde vi samhällsläxan. Sen åkte jag hemåt med idus och justinus :)
när jag kom hem så...nä jag gjorde inget, fick huvudvärk, åkte på träningen, sög på träningen men aldrig i livet att jag missar en träning! hehehehe...
iallafall, fick ju vandra i värsta jävla snöstormen, lixom WTF!? jag vill inte... SÅ NU FÅR VÄDERGUDARNA TA OCH GE SIG!!!! morr....


nä vadfaen, nu ska jag sussa :D
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0