11 februari

härrägued! snaaakka snökaoz! typ bara halva klassen som lyckades ta sig till skolan idag, LYCKAT! haha, vare sig svenskan eller samhällen blev seriösa lektioner. Bara lite betygsnack på samhälle, och vad kan jag tänkas ha? JO MVG! FUCKING MVG! IN YOUR FACE MOTHERFUCKERS :D YEE-HAAA!!!
jajja, efter samhällen ville vi inte gå ut i det väädret så vi försökte plugga.... gick väl... sådär... haha. Jag, Justina, Linnéa och Benjamin satt i bibblis och skulle plugga matte.... men... näääää! vi fota lite och sånt istället :)






vilka skönheter!
sen drog iallafall jag, benji och justinus till donkis och satt där i typ två timmar, prata om lite allt möjligt :) sen drog jag hem och kolla prinsen av egypten :D

tänkte egentligen gymma meeeeeen... ORKADE INTE :D och eddie sa att jag skulle ta en dag ledig för att jag tränar så mycket... knazunge. Men jag gjorde som han sa ändå (a) hiiihiii.
Och sen skulle jag till pappa, står och väntar på bussen (som ska komma), men kommer den? NEJ. Då har alla bussar i innerstan slutat gå 17.30 -.- idioti på hög nivå!!! så jag fick gå..... buhuuu!

jajjaaaaaa, fortsätter lyssna på musik, chatta och smsa nu!
pussisar

Kommentarer
Postat av: Mr Banana milkshake

oj va biffig den där benjamin ser ut på bilden där han spänner sig! han måste verkligen vara jättestor på riktigt!

2011-02-12 @ 00:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0