19 februari

sov till 2 idag, SÅ JÄVLA NICE!!! somnade vid 2-halv 3 igår efter att ha pratat massa med jupiter min homie :D
sen skynda jag mig lite och drog till P94s match som slutade med 10-6 till motståndarna... synd. Men jag typ dog när mina grabbar gjorde mål direkt från ett frislag och han skriker "MEN HALLÅ!? MEN FÅR VÄL INTE GÖRA MÅL DIREKT!?" hahahahahahahahaha!!!! så hade de själva gjort mål precis likadant innan hahahah. Åh, det var fint hahahahahahahah!! hehe.
sen drog jag hem, kolla snövit, gick och handla, sen typ inget mer :)

tänkte lägga upp några bilder från en P94-match jag var på för ett litet tag sen.













boorde sova nu, men ska prata lite mer med jupiter först :D


pusspuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0