25 februari - en sparrisdag

idag har fan varit en riktig sparrisdag! :O
typ sparris hela tiden xD
dels för att vi stanna med han i skolan typ....en timme efter vi slutat? jag langa ordentlig ansiktsvåldtäkt :D hihi, menmen, är man syskon så är man haha!
jag har iallafall sparris på fler språk nu :D
heere theey cooome!

superlatin: sparrus maximus
italienska: sparitzio
portugisiska: sparrisinho
turkiska: spargüzg
bebisspråk: spajjjjjiss
göteborgska: sparris (betoning på r:en)
isländska: sparröys/sparrisdottir
japanska: spanichiwa/spoyhui
australienska: sparrismate
piratspråk: sparrgh
fjortisspråket: zparruwz
emospråket: xXsparroxXx
matlagningsspråk: sparris
kattspråk: spjao
hundspråk: spjoffspjoff
mattespråk: s + p - a x r^2 = is
superhjältespråket: tatarata sparris-mannen
barnvisa-språket: blinka lilla sparris/lilla sparris akta dig/sparris sover/imse-vimse-sparris/mors lilla sparris i skogen gick
tvärtomspråket: inte sparris
sagospråket: det var en gång en sparris, han hette marris

HAHAHAH mot slutet halvt spåra vi :P
sen hade jag lite tråkigt på samhällen...såå...

JAG RITA LITE :D
hihihihihihihi, det vas askul :D
och han blev så stolt så stolt såååå (a)
hahahahahahahaha, vi är så jävla bäst haha :P

och just det, jag blogga inte igår för jag typ... glömde bort...
hade underbar träning, fixa med anteckningar inför uppsatsskrivande idag :)
gick braaao!
men igår kröp freya in i ett skåp. Det var kul.

HHAHAAHAHAHAA! sötast :D

puuuzzheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0