9 februari

jahaaaaa, idag då... öh, ja... var riktigt trött hela dagen, så när det blev liten rast eller så bar det av raka vägen mot sofforna för en liten sovstund :) Vi hade ett litet sovtåg :D ASGULLIGT!

alla ligger typ likadant, så kommer alleballe och förstör -.- vadfan!? dumma allah. SOM FÖRÖVRIGT ÄR VÄLDIGT ELAK! När jag somnat kasta han en penna på mig... och när jag lyckats somna om kasta han igen... jävla lama! :@
En annan rast blev jag kudde åt mina små zötizar :)

HAHA, så jävla ful bild på mig, men jag bjuder på den!
och öhm ja.... sen gjorde freya en vacker skulptur vid maten, haha xD fyfan vad vi var trötta hela dagen alltså OJ!


äääääääsch, sen jag kom hem har jag försökt läsa På västfronten intet nytt, men det gick inge bra så jag tog en sovstund på typ en timme i mammas säng, SÅ JÄVLA SKÖNT! men sen kom busan och sov på min rygg haha, söt. Men icke sa nicke att det skulle stoppa mig, vi sov vidare båda två :D



och nu antar jag att jag ska fortsätta läsa den dummiga boken :(

pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0