heeelt slut efter pluggnatt!

jag typ halvsover nu.... helt borta. Och så kanske jag har lite mensvärk? orkar inte ens känna efter, SÅ TRÖTT ÄR JAG!
määnmään, provet gick åkei hoppas jag xD
efter provet åkte vi på stuudiebesök på något typ...reningsverk? iallafall glashus ETT, hette det typ ^^ och n¨gon andreas pratade om massa energi och el och tjalalalala.... tur att man fick mat: PASTASALLAD - mööööms! och så spela vi något spel och fick godis, SÅÅÅÅFTIIZ!!!

typ sådär kul hade vi hahaha!

och jaa... imorgon är det match så jag måste vara hemma även denna fredagskväll :)
Hoppas jag blir helt frisk tills imorgon iallafall! vi ska ju möta serieledarna.... WOOOHOOOO!!!! TAGGATAGGATAGGA!!!!






okeeeejdå, jag hade tråkigt.....
och en liten mittbenebild mitt i xD
ska äääta nu :D
PUSSI

Kommentarer
Postat av: Patrik

cute ;)

2011-02-05 @ 17:20:49
URL: http://patkal.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0