mami.

okej nu är det såhär att min kära mor känner sig oälskad för att jag inte köpt något till henne på alla hjärtans dag (fast hon fick gelehjärtan av mig...) men då kan man alltid skriva ett blogginlägg, trots att det tar emot. Men allt för att hon ska fortsätta skämma bort mig!

Ja, mami, vad ska jag säga? Jag hoppas att din operation imorgon går bra och att du får komma hem så fort som möjligt så jag slipper städa och sånt skit... Och sen när du kommit hem ska jag FÖRSÖKA hjälpa dig så gott det går, men vi får se om jag lyckas.
Utan dig skulle jag inte vara den jag är och jag är glad för det, du betyder mer för mig än du tror men jag måste mobba dig ändå :D
Jag älskar dig mor.

vi på gran canaria - 2 år sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0