men ååååh.

okej, det är inte kul. Tänkte att jag kan skriva av mig lite eftersom att det förhoppningsvis bara är folk som känner mig som läser?
iallafall, hämtade ju mamma på sjukhuset igår för att hon opererats. Hon hade nämligen cancer i livmodern så hon opererade bort den. Nu kan hon inte gå särskilt bra och får typ inte anstränga sig alls. Vilket resulterar i att jag måste göra allt. Hon kom hem igår och jag har redan tröttnat? wtf!?
jag är van vid att inte behöva göra typ något alls själv. Blir serverad mat, rummet blir städat, behöver inte handla, går inte ut med busis, lagar inte mat, hämtar inte saker, alltså typ INGET! men så kommer jag behöva göra massa saker, jag HATAR det! typ idag behövde jag sätta igång diskmaskinen för första gången i mitt liv, USCH. Nu behöver jag åka iväg och häta busan från hundvakten, ska gå och handla (VAD I HELVETE!? måste bära hem påsarna själv :S KATASTROF!!!) och så ska jag hämta ut något paket?
ÅH VADFAN JAG VILL INTE!!!!!
de kommande veckorna kommer bli så jävla jobbiga att jag inte vet hur jag ska överleva...

om det inte var för att jag ska ut med mina girls ikväll hade jag strejkat och lagt mig i sängen.
DAMN, måste gå nu
FML
puss

Kommentarer
Postat av: -

Så du har fått det så som de flesta andra har det. Det är bra för dig.

2011-02-19 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0