my weekend

i fredags var jag ute på staan med mina bruudar, vi käka på kungshallen (taco bar <3) och sen kolla vi bio. Vi såg trassel :D DEN VAR UNDERBAR!!!! hihihi, totalt min humor hahaha hästen och ödlan hahahahaha BÄSTA!


åh, det var en jättemysig kväll med mina zötizar!

lördagen sov jag halvt bort, sen drog jag på P94s match, gick hem med frennis och hans mamma, SÅ SÖT!, väl hemma kolla jag snövit :D niiiice, sen behövde jag handla -.- fööökk!, jaja... sen blev det mat, och sen skyyyyype med jupiteer, och sen alex :) snabbis ut med busi typ 2 på natten, jippi!
vakna vid 10 söndagmorgon (idag), ut med busis, fixa mig.... MAAATCH, förlooora tyvärr, jag blev förbannad, sen åkte jag hem, fixa in "matchrapport" på hemsidan, duscha, men fastna i sängen, sen blev det kraftansträngning och så drog jag till emma. Vi snacka massa, skvallra, åt kanelbullar :D och nu måste jag sova, GUUUEWD!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0