oj vilken kväll!

träffa Justina på tcen, drog till bredäng där sahan kom och hämta oss. Så vi drog till födelsedagsbarnet (som jag glömt namnet på, kanske Can?) och vi var först där yeey! så vi satte igång musiken på högsta volym, drack lite cider som justinus hade med sig. Sen började folk droppa in, vi drack justinas vodkablandning och öl. Dansa nästan non stop! haffa gaalet haha. Vi tatta sahans malibu typ hela tiden och drack upp nästan allt hans hahahaha! Sen tog vi marcels baileys (SÅ JÄVLA GOTT!). Fick lite vodkashots av någon random också höhö. Prova röka för första gången i mitt liv - STYGG FLICKA! Öh... jag... tror jag gick in i ett bordsben för jag har ett blåmärke på benet. Sen gick jag tydligen in i en vägg också :O hahahaha! slog huvudet i väggen och bordet några gånger också ^^
Tur att Ali, Justina och Marcel tog hand om mig :) tvinga i mig vatten, fick mig att sitta still, såntdär. Så jävla fina människor!

Sen skulle vi hemåt, vid...2-3? egeeentligen skulle jag hem till mig men så blev det inte, utan jag, justina, ali och marris drog till ali. På vägen slängde jag mig i snön 3 gånger utan anledning... höll i marris så att jag inte skulle göra något dumt, tog hans mössa (som jag förövrigt har kvar). Väl hemma hos ali fick marcel mig och justina att dricka något.. kaffelikt typ. Sen var vi ett tag i alis rum, jag ritade en sparrisman (som var myyycket snyggare igår än idag haha!)

och vi kan slänga in en lite suddig bild på marris och alus också.

zöta.

sen gick jag och justina till alis föräldrars rum typ? och sov, vid 4.
stackars marcel gick upp 7 för att jobba, så han halvt väckte oss när han öppna vår dörr för att leta efter sin mössa höhö. Sen sov vi till 11 typ, satt i köket typ en timme, prata, drack något konstigt kaffe som var gott... typ så ja. Sen drog jag och justini till donken för frulle haha (a)

nu är jag hemma och typ halvsover... heehee
slänger in tre bilder på dagens lite slitna utseende...



haha, gårdagens smink och kläder. + sparris mössa :D

nu ska jag typ hamna i någon slags dvala och glo på tv, känns bra!
pusspusspusspuuuuussss!

Kommentarer
Postat av: MÖSSANS ÄGARE

AAH! MIN MÖSSA !!

2011-02-27 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0