sliiiiiiiten tjej!

fan i hevetets jävla skit. tror jag är sjuk, MEN VADFAN, så kan världen inte göra mot mig? träning imorgon, tänk om jag måste skippa? och träffa eddie på onsdag, elakt att smitta honom :O näää, dumma, dumma sjukdom. Ska ta ett låååångt vaaaaarmt bad med musik nu! hoppas verkligen det gör mig lite friskare iallafall...
Bara för att jag är snäll kan jag slänga upp några bider på exakt hur schliten jag är just nu, typ helt naturliga Malin. Inget smink och naturligt torkat hår, jippi....



sista bilden är väl mer typ... dagens outfit eller så.

Just det, var och bada med skolan, lite träning inför livräddning lixom.. vem har mvg om inte jag? BOO-YAA! läraren sa att jag inte fick gå när jag var klar heller, för ifall de sista som skulle göra det inte våga skulle jag få hämta dockorna på botten haha. Så.... det fick jag göra :P

nä, nu ska jag hoppa i badet!
Pussciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0