18 januari

har inte visat min nya mobil! min sony ericsson/dolce&gabbana mobil :D



iallafall, idag har jag haft en av mina livs svåraste dagar i hela livet...
Nämligen så att lilla marriz inte trodde att jag skulle kunna gå en dag i skolan utan att skratta, och då blev jag tvungen att motbevisa honom. Så, jag gick en hel skoldag utan att skratta :D Tur att jag hade tejp med mig!
Fick dock några frågor som typ "Oj, vad har hänt?" av totalt främlingar när jag gick runt med gul tejp på munnen xD HAHAHAHAHAHAHAHAA, ååh, när jag hade slutat och kom utanför skolan bröt jag ihop i en mega-skrattattack! HAHAHAHAHAHA!!! SÅ JÄVLA KUL!
I DITT ANSIKTE MARCEL!


jajja, nu när jag kom hem måla jag om naglarna och skrev "haha" på varje bara för att kompensera mina missade skrattstunder :D



HAHAHAHAHAHAHAHA, åh, this feels nice :D

träning nu
PUSSSSSSSSHÄI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0