28 januari

har väl inte direkt något att berätta om idag egentligen... hade svenskaläxförhör om en bok jag läste ut imorse... sen sov ida och freya i soffan, SÅ SÖTA! TITTA PÅ DE!!!!!

SÖÖÖÖTISAR!!!!
jag och justina, som satt i andra soffan var iofs också väldigt söta...

när flickorna vaknat flytta freya på sig och jag snodde hennes plats...

bara för att idus är så jäkla snygg ;)
och sen blev det liten böghög när freyuz och benjamin la sig på oss...


HAHAHAHAHA
jajja, sen blev det att underhålla sparrisen och knasis genom att gå förbi deras klassrum typ 1000 gånger på olika sätt xD HAHAHAHA, jag typ dog :P
jaja, sen trevlig nk-lektion med labb :D förvånandsvärt kul faktiskt :O

zöt klazz!

äsch, drar hem till min fader nu
puuuuss

Kommentarer
Postat av: Ida

Asså malin, jag vet att du vill ha mig...

2011-01-28 @ 23:52:07
Postat av: maaui

ooohyes idus, you know it ;)

2011-01-30 @ 13:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0