hejsvejs 14 januari

CPDATOR SOM INTE PUBLICERADE INLÄGGET, SKREV DETTA IGÅR.

jahajaaaa, ytterligare en fredagskväll som man sitter hemma för att det är match imorgon och jag behöver sova. Annars kommer jag sitta och garva hela matchen igenom, jag sväär!
alltså shit, idag, hahahaha, viilken tabbe! och vilken skrattattack som följde! HAHAHAHA, typ flera randoms som stanna och kolla på oss när vi skratta xD okej, jag satt typ på golvet.... men ändååå! hahahaha, och sen fortsatte vi dö åt det hela dagen :P HAHAHAHAHAHAHA, åh, haha, bara tanken på det xD hahahahaha

jaja, efter skolan drog jag till emmapemmas skola, medan jag vänta på att hon skulle sluta hängde jag med navve och några i hans klass och sen penis :) Ja, sen prata vi massa, gick till wille i sturegallerian för att lämna en sak... gick runt i affärer, träffa emmas pappa och bror... typ :) lite sådär vanligt.

sen drog jag hem, åt och fick min födelsedagspresent av pappa: Ta med honom ut på stan och så får jag köpa typ vad jag vill :D

och here comes tre bilder från idag:


jag vid datorerna

jag och justina påväg hem

ida - årets snyggaste koala!

Puuushej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0