jag har inte såå kul...

Namn: Malin Sjönell
Piercingar: öronen
Tatueringar: lite bläck-klotter
Längd: 176 cm
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: blondiiie
Fräknar: hehe jaa...
Motto: im the best, fuck the rest

Kär? inte nu iallafall
Önskar du att du bodde någon annanstans? nejdu, knappast
Tycker du att du är attraktiv? all day, all night
Dricker du? när jag är törstig blir det så
Röker du? nejfan!
Vilket schampo använder du? syoss
Vilken parfym använder du? ed hardy & miss baucheron
Vad är du rädd för? läskiga saker...
Gillar du att tvätta? vet inte, aldrig gjort det...
Gillar du berg- och dalbanor? ÄÄÄLSKAAAR!!!

 

Senaste...

Filmen du hyrde?
ööh... mami gör sånt åt mig...
Filmen du köpte? någon disney antar jag
Låten du hörde: reklam typ?
Låten du laddade ner? öh vet inte
Personen du ringde? daniel
Personen som ringde dig? pappa
TV-program du såg? two and a half men
Person du tänkte på? haha pappa

 

 

Favorit...

Låt: 
eminem - when im gone
Sak att göra: leka med kompisar & skratta
Sport: INNEBANDY <3<3<3
Dryck:  fanta
Kläder: mina
Film: svårt val!
Bil: de med hjul
Serie: satc & dh

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? jajemensan
Gråtit över en flicka? mmhmm
Ljugit för någon? har väl råkat bli så
Varit i slagsmål? med brorsan ca 1000 ggr
Blivit arresterad? nej jag är duktig
Träffat någon från internet IRL? haha skoja inte

 

Antal...

Gånger du varit kär? 2 ggr
Gånger ditt hjärta brustit? hah, vettefaan
Hjärtan brustet på grund av dig? oj, det är några...
Tjejer du kysst? beror på hur?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ganska många
Gånger ditt namn varit med i tidningen?  vet jag inte

Senaste...

Boken du läste? house of night del 3 tror jag
Personen du fick e-mail av? något konstigt antar jag
Personen du fick brev av? mattegrej -.-
Personen du fick sms av? daniel
Gången hela din familj åt middag tillsammans? tyyp julas?
Saken du köpte? godis

Vad har du gjort idag? segat och tänkt ut saker för mitt rum
Var det kul? aawesooome
Brukar du svära mycket? händer väl
När stiger du upp på morgonen? vadå morgonen?
Vad har du på dig? min morgonrock
Vad ska du göra ikväll? filmkväll med me, myself and I
Vad är du allergisk mot? nötter
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? neeej
Kan du stå på händer? mot en vägg ja
Håkan Hellström eller The Ark? eminem
Salt eller socker? båda behövs
Gillar du ketchup? nej
Är du glad nu? är jag alltid!
Var du glad igår? som sagt, ALLTID
Vad dansar du till? uptempo
Stockholm är... ? bäst
Göteborg är... ? sämre
Kan du sjunga? absolut, bäst på det
Spaghetti eller makaroner? makaroner
Land du vill besöka? australien, galapagos, massa i afrika & asien

jamen vad kul jag hade nu...

lite gammal bild sådär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0