sådääärja, hehe, hej!

bara liite dålig uppdatering här på senaste tiden hahaha!
jaa, igår firade vi iduz som fyllde år i onsdags. Vi gick på bio och såg something borrowed :) den var fin! Efter bion åkte vi till Justina och lekte lite haha, inne på datorn, satt i husvagnen och sånt. Och så fick Ida sin present. hahahaha! Jag och Justina hade designat en egen tröja till henne :D Det var det jag gjorde hos henne i förrgår :) hihi. Bild kommer nog senare, den är klockren!Sen åkte Ida hem typ 3 på natten haha... Så jag, Justina & Klaudia kolla någon konstig film typ och sen somna jag och Justina halv 7 på morgonen hehe... vakna vid 11 typ för att det var så varmt! och sen sega vi tills jag åkte hem vid 3 :)
utdrag från filmen med väldigt fin översättning:


iallafall, jaa, hela nätterna typ skypar jag med Tyler och på dagarna sover jag.

aa, ska fortsätta prata med Tyliz nu.... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0