shackalacka boomboom

hahahaha hatar att komma på rubriker...
jajja, det enda vi gör är att sova, äta, läsa, sola och bada, wooopiloopi! Men aa, imorgon blir det typ utflykt? Jakt på strand iallafall!
under kvällen blev det restaurang vid havet och sen film här hemma. Vi såh "the boy in the striped pyjamas" och jag grät som en tok... jajja... sen har vi sett massa stora insekter också haha. Spindlar, gräshoppor, skalbaggar, aa typ allt.

jämför lixom med Dannes finger... ENOORM!

jaja, självklart får ni det ni vill ha också.... bilder på mig :)



blir nog sängen och läsa mer nu... läst ut 2 och 3/4 böcker på 3 dagar (a)

och förlåt söta idipidi, jag ska försöka uppdatera så mycket det går... klart jag inte glömt bort dig min knäppa älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0