10 maj + bilder

vakna halv 11 och gick till läkaren 11 för att ta min sista gardasilspruta.
dagens ursprungliga planer var att kolla när 3orna tog studenten och sen dra och sola med ida, justina och freya.
Meeeeen så blev det inte! typ 20 min innan jag skulle gå ringer emma och säger "MALIN! du ska med och åka på felicias flak!". Som tur var går felicia i min skola så jag fick gratta mina brööder och en del andra! och sen bar det av till flaket och vi körde väl runt i typ 2 timmar innan vi gjorde en kisspause haha! Fyfaan alltså vad blöta alla var, folk spruta öl heela tiden och det var så jävla kul! Sen åkte vi till karlaplan och bada i fontänen. Efter det gick jag hem, heelt slut! Och duschen jag tog när jag kom hem var så fruuktansvärt skön! Sen chilla jag en del iallafall och nu har jag dragit till pappa. Ikväll kaaanske jag träffar de jag åkte flak med och festar lite, men jag vet inte. Annars träffar jag mattias eller bara sover, helt sluut alltså!
OCH IMORGON DRAR JAG TILL TURKIET!!!! WOOPWOOP!!!!

kunde inte ta så många bilder idag, kameran hade blivit totalförstörd... men några blev det!


MINA FINA BRÖDER! GRATTIIIIIIIIIIS POJKAR!!!! :D













kul att träffa Marc igen! (han nere till vänster)




haha och såhär såg jag ut när jag kommit hem hahaha!




middag nu!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0