bildbomb 7 juni 2011

dagen då:
vakna hos mattias, han vägra vakna så vid halv 10 drog jag hem, duscha, fixa mig och så. Sedan drog jag till skanstull och mötte freya, sen åkte vi till rålis där vi skulle ha picknick med klassen men typ alla drog så vi gick och köpte glass. Då drog freya så jag, ida & justina gick tillbaka till rålis och sola jäääärnet! Seeen åkte jag till kronis och träffa emma och vovven sigge! Vi sola, prata om allt och så. Efter det köpte vi godis, gick hem till henne och jag däcka i soffan... Fick inte sova så mycket i natt.............

iallafaaaall, NU KOMMER BILDEER!!!




jag gillar att vara konstig

zöt klazz

tove visar sin vackra sida

linnéaa och siriiii

tom, david, matilda, benjamin & kasper. Matilda är finast!



mina sötnosaaar!!!!


Det här är Lukas.

Simon har vi här.

hahaha, justina & siri, så gölliga!

sötiismentorer man har där i mitten!



sigge!

hellooo uttråkad = leka fjooortis!

Kommentarer
Postat av: Siri

Hahahahah alltså den där bilden på justina och mig.. den dödar ju! <3

2011-06-08 @ 22:03:11
URL: http://vadsaduattdusasadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0