godmorgon!

Nu har jag varit vaken sen typ halv 3, bara sovit typ 6 och en halv timmar...
Igår då... drog till rålis, var där med massa och så. Drack inte särskilt mycket, orkade inte :) Sen börja folk dra typ, men vi var ett gäng som stanna kvar. Jag & Justina gjorde så att marcel fick en typ hjärtattack, haha det var askul! Men ja, sen blev det liite dans liite brottning och sen drog alla vid tyyp halv 3. Men jag och Justina bestämde oss för att kolla soluppgången så vi gick runt massa från rålis till tcen haha! Men soluppgången faila och vi halvsov utanför ett hotell, tog en varm choklad på seven, tågluffa lite när tågen börja gå, liten frukost på donken vid 7 och sen åkte vi hem. Jag slocknade exakt 08.00.

Idag har jag bara tagit bort mitt smink och borstat tänderna... Nu äter jag frukost hehehe...
Tog inte så supermånga bilder igår, men en del blev det!


HAHA! "svensk päroncider från vimmerby med smak av skogsbär" hahhaahaha


IGELKOTTEN!









TACK FÖR EN KONSTIG MEN FIN NATT JUSTINA! ÄLSKAR DIG!!! <3

Kommentarer
Postat av: Justiniiiii

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ!!!! :D <3<3<3

2011-06-22 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0