i'm in tuuuurkeeey!

woopiloopi!
jag gör verkligen ingenting på dagarna hahaha, bara solar, badar, äter och sover. och LÄSER, massooor! På 2 dagar har jag läst en och en halv bok, runt 500 sidor totalt hehehehehe...
menmen, jag har det extreeemt bra här kan jag säga!
behövde nog komma bort lite från stockholm och allt där för att bara ta det riktigt lugnt och varva ner efter skolan :)
kommer hem natten mellan lördag & söndag, på söndagen ska jag träffa mina bruuudar och då blir det troligtvis bio :D kanske sover hos mattias efter eller något, vi får seee!

hahahahaha, inte varit inne på fb på typ 2 dagar, så loggar man in och det ser ut såhär:

haha, populääär brud eller vad? ;) mahaa!

jaja, ska sova nu, klockan är över 12 och jag måste upp tidigt, frukosten stänger halv 11 -.-

NATTIIII, uppdaterar en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde skita i honom, han har träffat andra medan han träffat dig bara för att få ha sex. Ingenting att ha. Tro mig.

XOXO. Gossipgirl ;)

2011-06-13 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0