midsummereve

ja... jag sov/sega hela dagen, och vid 6 drog jag & mamma till hennes kompis för midsommarmiddag. Tur att hon har två döttrar i min ålder så jag inte blev helt uttråkad... Och det var lääängesen jag träffa de så det var ju kul! Sen vid 9 åkte vi hem, så packa jag ner lite grejer i väskan och så. Sen blev det bussen till rålis, träffa Justina, Klaudia & Suzanna där. Så var vi lite med Momme och hans gäng, sen hitta vi några 20-åriga killar som vi satt med ett bra tag! Mysigt och sådär, gratis dricka är ju aldrig fel haha! Så bjöd de hem oss men vi sa nej och hängde med några andra ett tag, kommer inte ihåg hur gamla de var eller något sånt alls.... menmen, skoj! Vi åkte nog hem någongång mellan 1-2.... till justina & klaudia, suzanna åkte hem till sig. När vi kom till dem kolla vi film, white chicks. Och somna viiid halv 5? haha.
Vakna typ 1, åt frukost vid 2, tårta lite senare och sega i soffan tills klockan blev 6, då åkte jag hem :)
haha aa....
och så några få bilder nu.


EN IGELKOTT!!! <3<3<3

SÖTA SYSTRAAAR! <3

japp, det var min midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0