turkiet 2011 dag 5

jag har skapat en ny kategori: "på resande fot", tänkte använda den när jag bloggar utomlands och såå, alla bilder från resor hamnar även där dåå! (om resan inte fått en egen kategori)

jaja, jag gör samma saker heela tiden, snart läst ut min 3 bok hehe...
Vill veerkligen rekommendera boken "Det fördolda" av Hjort & Rosenfeldt. Stilen påminner en del om Roslund & Hellström böckerna, men skiljer sig på något vis ändå. Och de böckerna är ju GRYMMA!

420 sidor njuuutning!

idag åkte vi in till "stan"... jippi.... köpte bara ett armband. Men såg ganska fina gamla historiska saker, typ en amfiteater som var 2000 år gammal.

Tänkte lägga upp 2 bilder härifrån nu.

vid pooolen

jag och brooorsan!

nä, är så jävla trött!
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0