16 mars

yeeey, vovve hemma igen :D


min finaste gullegumma :D

skoldagen började med historiaprov. Freya och jag hann inte klart så vi blev placerade i bibblan så vi fick skriva klart, vå lärare litar på oss med anda ord :D det konstigaste är att vi faktiskt inte fuskade :O haha så jävla mobbade vi är xD så vi missa hela nk-lektionen vi skulle ha efter. Haha, vi satt ungefär 2,5 timmar och skev ett prov med 7 frågor, jag fick ihop 10 papper, HAHA! jaja, sen hade vi andra nk-lektionen på rad...jippi. Och avslutade med matte. Allt gick väl ganska bra antar jag :)
När jag nästan var hemma insåg jag en hemsk sak... JAG HAR GLÖMT MINA SAMHÄLLSGREJER I SKOLAN! OCH VI HAR PROV PÅ FREDAG! JAG HAR INTE BÖRJAT PLUGGA! FML.
så när jag kom hem typ kolla jag tv, sen somna jag, sköönt. Vakna, fick middag och har varit klistrad framför DIF-LHF hockeymatchen sen dess. DIF LEDER MED 2-0, WOOOHOOO! FYFAN VAD BRA DE ÄÄÄÄR! oooooch nu vann de :D FORZA DIF!

ah, ska göra svenskaläxan nu, snart...



PÖZZHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0