17 mars

svenska läxförhör, gick bra!
och på historian hände det mest epica grejen någonsin... vi skrev om mellankrigstiden och skulle skriva 'Usa blev en stormakt'. Jag, Justina ch Freya hade tidigare pratat om att skriva fel, så när vi skulle skriva den meningen kollar jag och Justina upp samtidigt och säger att vi skrivit fel. Vi satt inte bredvid varandra (Freya i mitten), men vi hade skrivit exakt samma fel :O SÅ JÄVLA EPIC!!!!!

'USA blev en stormar"
HAHAHAHAHAHAHA!!! SÅ JÄÄÄÄVLA COOLT :D

efter skolan stanna vi och...försökte plugga.... gick åt helvete. Vi satt på samma ställe, folk kom och gick. Jag, Freya, Justina och Ali satt kvar. Marcel, Sahan, Fahim, Linnea, Daniel x 2 kom och gick lite :P haha.
Sen kom Marcel och ritade en prick på min kind, det blev ett litet krig med pennor, tillslut ritade han även ett streck på min andra kind.

man ser inte stecket så bra där... man får kolla noga!

Sen skulle jag ta bussen hem med Marcel, så vi satt och snacka om lite allt typ, han var dock så jävla trött att han mest typ mumla, haha stackas pojke... men nu sover han så det är bra :D

Träning sen, jävligt ovärt, jag var bara med en halvtimme för att de tränade bollteknik och så innan. Kul...

MÅSTE verkligen plugga nu, har prov i nationalekonomi imorgon och jag har inte ens börjat alls. FUCK.

PÖZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0