24 mars

Först och främst vill jag säga grattis till min bror som fyller år idag. Trots att han är väääääldigt äcklig får han faktiskt äran att medverka i min fina blogg.

gjattiz till J-PRODA!!!!!

iallafaaaall, idag har varit typ som vanligt. Svenska, Historia (film) och mentorstid. Sen satt jag och freyzan kvar och lekte litee, ali var med ocksåååå. Sen gick vi hem, jag träffa annisen på vägen hem, sen handla jag lite och väl hemma dog jag i soffan. Tror jag håller på att bli sjuk :( Ont i halsen, förkyld, trött i hela kroppen, ont i huvudet och lite såntdär skoj. Så tyvääääärr kunde jag inte vara med på min träning. Men åkte dit ändå eftersom jag har bollarna och allt sånt.
typ knarka piggelin tehe (a)



ska nog sova snart typ...
pussaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0