5 mars

varit hemma och sjuk hela dagen... jippi!
gud vad skönt detta lovet har varit! sovit typ 10-12 timmar per natt... SÅ JÄVLA NICE! förutom förra lördagen och i onsdags. sjuuuuukt skönt! miiindre skönt att vara sjuk -.-
jaja, inte lämnat huset på hela dagen iallafall, gått runt i mjukiskläder. DET är soft (a)

ingen bild på ansiktet, heeeelt ofixad och håret är en enda rööra!

kanske tar ett varmbad lite senare så att jag mår såpass bra att jag kan gå ut med frennis imorgon. Blir nog fika på eh. MÅSTE kunna gå ut, jag behöver min frennis! inte pratat med honom på hela veckan....typ...höhö.

jaja, fortsätter väl mitt lilla sex and the city marathon nu, med ben and jerry såklaaart!
PUUUUUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0