amöööööööööööh RUBRIK

alltså, jag vet inte vad jag ska skriva om egentligen... kände bara att jag borde langa upp en inlägg. Hmm... var ju på bio, vi såg "min låtsasfru". Den vad asbra, hihihi, typ skratta heeeeeeeela tiiiiden, NEJ FÖRFAN det gjorde jag inte, inte hela tiden, men den var kul alltså aa...typ JA.
och idag fyler freya år... hon får ett eget inlägg senare idag istället, känns snääällare.

jag har tänkt på en sak... nej nu glömde jag bort vad jag tänkte skriva om. Undrar om jag ens hade en tanke eller bara önskade? HAHAHAHAHAHAHAHA jag är så jävla trött xD vadfan håller jag på med? föreställde mig nyss som jättegammal med cp-skadade händer HAHAHAHAH! herregud.
De som får vara med mig när jag är övertrött r riktigt lyckligt lottade, jag blir ju helt psyko HAHAHA!
hmmm.... detta fick mig att tänka en liite galen tanke, om jag skulle göra ett videoinlägg? fast jag HATAR min röst, framförallt när den blir inspelad...
men vadfan, jag kanske ger det ett försök? :O hur fucked up kan det bli?

HAHAHAHAHAHAHA!!! ääääh vi får se :P

nämen fysatan vilket konstigt inlägg hahahahahahaha, åååh vad jag är skrattig! Så är ingen här som jag kan dela det med... det suger ÅZNÄBALLE!!!

hejdå. det har varit ett nöje att konversera med er. i en monolog.
ni som läste hela borde vara lite hjärntvättade nu xD lite förvirrade och så
NEJMEN ÅÅÅÅH JAG HÖLL PÅ ATT AVSLUTA! -.-
kommer nog ett videoinlägg snart... för jag har tråkigt.

ADJÖÖÖÖKEN!

från i somras.....HAHAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0