Det kanske ni inte visste...

att jag vill ha - något
att min senaste kyss - var på en fest
att jag lyssnar mest på - mig själv
att jag pratar - som en drogad smurf
att jag inte gillar - banan, euw!
att jag avskyr när folk startar - cpa sig utan anledning
att kärlek är - en känsla
att jag gillar att - sova
att jag alltid kommer att - vara bäst
att jag är hemligt förälskad i - mig själv, shh!
att sist jag grät var - någongång jag inte minns
att min mobiltelefon är - dolce&gabbana
att när jag vaknar på morgonen - vill jag inte gå upp
att innan jag går och lägger mig - klättrar jag i taket
att idag har jag - varit glaaadis
att jag just nu tänker på - öh.... tomt.
att i kväll ska jag - SOVAA
att i morgon kommer jag - ha trääning och springa innan
att jag hoppas -
jag verkligen blir världshärskare

Har du... 

Någon som förstår dig?
jaa!
Någon som du saknar? molliiis!
Någon som du hatar? haha, ohyes
Vem kramade dig senast? hmm... freya?
Vem pussade dig senast? freya
Vem ringde dig senast? moder 
Vem ringde du senast? 3svar
Vem var hemma hos dig senast? Eddie........
Vem var du hemma hos senast? Emma?
Har du några kärleksproblem? nej förfan, screw that!
Har du pratat med någon idag? man är ju ingen enstöring...
Har du gråtit idag? neeeinish
Har du skrattat idag? - gör jag varenda dag

Att jag?

Är singel? - jaa
Svär ofta? - fan heller
Sjunger i duschen? - nej :D
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - haha fan vad kul!
Skrattar åt dina egna skämt? - klart jag gör? de är ju askul!
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis?
- men nejje

Att jag har..

Piercingar? - på tårna och i öronen
Syskon? - hehe jaa
Jobb? - men usch nej
För många vänner? - det går ju inte -.-
Rymt hemifrån? - haha jaa, lite
Färgat håret? - nevvah
Bra självförtroende? - ibland haha
Sagt "jag älskar dig" till någon? - yeah
Varit kär? - ja, 2 ggr
Gjort något olagligt? - hehe, kaaaanske
Somnat i skolan? - ja tihi
brutit ett ben? - nej, är för bra för sånt
Tappat bort mig i min hemstad? - näjj
Sett en fallande stjärna och önskat? - många gånger
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - JA!
Smugit ut utan lov? - vaför skulle jag när jag i stort sett alltid får gå ut? fast jo, okej lite xD
En hemlighet som ingen annan vet? - troligtvis
Sovit en hel dag? - nästan hela tiden
Somnat gråtande? - tyvärr
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - höhö, kanske lite... (a)
Blivit generad inför folk? - jafan!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - hmm... nej.
Ätit musslor? - jag vet inte :O
Varit på en festival? - najn
Haft ett förhållande i under en månad? - typ när man var pytteliten?
Blivit kallad player? - neej :)
Färgat ditt hår svart? - men NEJJE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0