fml-mode.

sjuk, sur, uttråkad.
Det är verkligen så man vill spendera sin fredag....
Skiter i om jag är sjuk eller inte, imorgon ska jag iallafall träffa frennis och det kommer GARANTERAT få mig på bättre humör. Få prata om psykfall och annat skoj.
Åååh, fick en av mina fina "älskar-magnus-attacker"...
Måste få det ur miiig!
Jag älskar Magnus Frennberg. Han är den finaste bästavännen man kan önska sig och ingen kommer någonsin kunna ta hans plats. Den människan har hjälpt mig så jävla mycket och det är obeskrivligt hur mycket han betyder för mig. ÅÅÅH DAMP SÅ BRA HAN ÄÄÄR!!!! okej, klar :D

hihihihi, vad vi är sööta! :D

alltså kolla! Jag var sur, men så börja jag tänka på hur underbar han är, så blev jag glad. It's magic I tell you!

Meenmeeen, skolan var kooortis, 2 lektioner tjiho! Men väntade på Justiinus medan hon hade sin sista lektion för jag hade glömt mitt sl-kort hemma så jag skulle plankis med hehe, hihi, buuusigt! Hem, åt ägg och bacon (mums) och sen lite chips. Gick till papi och här är jag nu, äter glass och jordgubbar :)

fortsätter lyssna på musik, frågelek med simon och lite sånt nu!
pussisar på eeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0