matchbilder 27/3-11 säsongsavslutning!




HAHA! Årets bild på Oskar, haha.
















 
matchen slutade 8-5 till Enebyberg men fyfaan vad bra vi spelade! Haha, matchen var så jävla kul, shit alltså. Visst, första halvlek blev jag sur och skrek på motståndarna för att de spela fult, men anda halvlek så släppte vi loss, skratta, drev....askul helt enkelt! Grattis till mig själv som typ slog en kille lite... som målisar faktiskt får. Han stod i målgården så jag knuffa iväg honom... Haha, han kom inte nära på länge xD

Ska väl ta ett bad och lägga mig snart, ingen skola imorgon så det blir fikelika med mina babes! Har en sak jag måååste berätta för dem så det bli bra :D Sen har jag utveckligssamtal :)

ps. Inte jag i vit hjälm på bilderna :)

inget mer att skriva
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0