MOT ÅRE!

måste typ springa och packa nu innan min mor försöker döööda mig haha!
sen dar jag till åre, FYFAN SÅ SKÖNT! får se om jag bloggar något...
annars är jag hemma på söndag till min match sm börjar 20.00 i Gärdesshallen. Säsongens sista hemmamatch :(
men just därför tänker jag låta folk komma och titta, för typ första gången haha! Så om du inte har något att göra på söndagkväll - KOM OCH KOLLA!!! :D och heja på mig (a) (åk till karlaplan med tbanan) om man inte hittar kan man ringa eller smsa mig hehehe.
Nu försöker hon döda mig, så jag måste springa...

snygg man var förra året efter man åkt stjärtlapp ner för en skitbrant backe hahaha!

svar på kommentar (förra inlägget):
sirius, du är finast! nej, jag kommer inte till vårsalongsgrejen imorgon :( PUSS! <3

hejdå alla andra
puss & kram & kyss & smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0