ny design.

har suttit jättelänge och fixat och trixat utan att bli nöjd. Nu är jag hyfsat nöjd så den får nog se ut såhär ett tag. Om ni är hyggliga kan ni ju kommentera vad ni tycker lixom.
Sov som sagt 3 timmar i natt... jippi. Provet gick väl okeej antar jag, var konstigt nog knappt trött idag ens, KNAAAAAS! Men nu på kvällen har jag varit helt död.
Så fort jag kommit hem från skolan satte jag mig i soffan och har i stort sett inte lämnat den på hela kvällen, NICE. Imorgon tänker jag bara vara hemma för mig själv och inte göra någonting. Känner verkligen för det! Blir skönt.
Dif vann sin match och har nu vänt slutspelen från 0-3 i matcher till 3-3, vilket är historiskt. Inget lag har förut gjort det. Självklart är det djurgården som lyckas. Gamla fina djurgårn'!

Såhär fin och sliten är man nu. Helt slutkörd efter denna pluggvecka...


kan slänga in en helt cpskadat ful bild från tidigare idag när jag hade lite tråkigt...

haha.

Usch, orkar inte ens skratta, så jag går och dör i sängen nu!

puusspuuss

folk är verkligen störda ibland, låt mig vara.

Kommentarer
Postat av: En hygglig ödla <3

Det är jättefiiiint!! Söta bilder, så vacker blogg <3<3

loooove yaaa :***

2011-03-19 @ 10:22:47
Postat av: maaaaliiiin

haha sööötnos! tack :D LOVE YOU! <3

2011-03-19 @ 15:15:07
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0