tjenixen hördududu!

ööööh, aa hej typ.
skoldagen:
svenska - läxförhör som gick galant.
historia - kolla film om hitler.
mentorstid - inget speciellt, bara lite allmän info och så.
drog sedan till donken med ida och justina. Träffa benji och tom där, sen kom freya och lite senare tove och luiz. Sedan tillbaka till skolan för att hämta min väska som jag glömt och seedan blev det bussen hem. Tar en timme så jag satt och halvsov och smsade hela vägen, ASSKÖNT!
kom hem och somnade, vaknade och drog på träning. Sjukt ovärt, pojkarna spelade bara fotboll, så jag pluggade. Kom hem och åt lite, var inte så hungrig.
måste sova nu!


frankrike i somras, vill utomlands igen! (bara en månad kvar till bacelonaaaa!)

nattinatti
POZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0