tjugionionde mars



en liiten look of the day också.
jeans - juicy couture
tröja - GANT

skolan gick väl ganska segt, var ganska borta typ hela tiiden. Kul att vara sjuk lixom! jajja, sen drog jag till torra norra för att träffa emmaaaa, navid var där också, kul att träffa honom igen! Sen kom frennis och sahara, så jag fick träffa frennis flickvän för första gången, SKOJ! Sen snacka jag och emmis ett tag i skolan, drog till seven och mumsa lite onyttigheter. Köpte brownie och cola. OH MY GOD! Malin köpte cola, det är så jääävla ovanligt, gillar inte ens det, men idag bev jag sugen helt enkelt!
hem, äta och sen träning. Min träning gick väl braa och 94ornas var bättre än på lääänge! Och jag var gryym! haha :P känner mig dessutom friskare efter, NICE.

nää, nu blir det dusch och sedan march i säng!
puuuussar

Kommentarer
Postat av: GRAAAWR

DINA JEEAANS E SÅÅ JÄVLA JUIICYY

2011-03-30 @ 00:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0