undrar om mitt lag fattar...

hur mycke jag gör för laget? alltså egentligen.
Jag kommer på vareenda träning, jag bär omkring på bollarna och västarna, jag har matchprotokollen, jag fixar hemsidan, jag gör tabeller över vilka cuper de kan/inte kan delta i, kollar vilka som skrivit vilka cuper de kan, får de som inte gjort det att göra det och gör det åt dem som inte orkar.
herregud... haha, inte för att jag klagar eller något, jag gör det mer än gärna. Det är ju typ mitt liv. Undrar bara om de förstår? på riktigt förståår, haha, oj. Lite kul egentligen... vad skulle de små pojkarna göra utan mig? haha!
nejmen jag älskar mitt lag :) började bara tänka på detdär.

söööööta. skärmsläckaren i min mobil hehehehe.

måste bada nu
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0