10 maj

såå fiiiiint väder idaaag!
hade NP i engelska imorse, gick väl bra...I guess
sen hååååltimme, så jag, ida och justina drog till en brygga vid årstaviken och soooola med justinas ipodhögtalare, så jäävla nice :D
hihi, har fiina bilder från detta:










hahaha så sööööööta :D

ja sen efter skolan åkte jag till emma och vi drog till humlan och soooola!

sötiiisen!

jaja, åkte hem och sedan till träningen, meeeen killarna ville hellre spela fotboll så vi drog ut till en skolgård så fick de spela lite medan jag kolla på, men hade Em med mig så det var ju bara aaaskul!
sen var det mindre kul att vi var utlåsta, och i hallen fanns alla våra saker... määhäää :( men så kom städaren och låste upp YEE-HAA!!
jaja, hem och äta jordgubbar, mömz!

skaa väl snaaart sooovaaa, eller något....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0