13 sidor uppsats

svenskaprovet imorse gick nog ganska bra ändå! hoppas jag hahaha!
och samhälle med inger gick snaaaabbbt! sen sluta vi, woho! så vi lämna alla böcker vi lånat och sånt. Sen drog jag, iduz och juztini till muffinfabriken och hade det myyyysigt! sen kom freya och ali förbi en liten stund också.
Jaja, sen åkte vi till tcen för att juztinii skulle fixa sitt kort på sl-center typ, sen drog de hem och jag åkte tillbaka till skolan.
Det är nämligen så att jag missa nationella engelska uppsats, man får ju inte göra om sånt, men min lärare ville se hur jag skriver ändå, så jag fick gå dit halv tre och skriva. Jag skulle skriva om mig själv om 25 år, så självklart skrev jag om hur jag skulle bli världshärskare och massa sånt. Det blev 13 sidor och jag gick ifrån skolan kvart i fem...när den var låst....
Okej, jag erkänner, jag gillar att skriva.....
hehehehehehe, jaja, ikväll ska jag SOOOOOOOVAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fyfaan vad skönt...

när jag somna i Barcelona hihihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0