18 maj

*gäääääsp* godmorgon! just sovit i lite mer än en timme NICE!
Matte A Nationella imorse, gick nog ganska bra tror jag, sen hade vi typ håltimme så jag, ida och justina köpte biljetter till ikväll, mer exakt till vad får ni veta senare ;) moahahah! Freya var också med ett tag, men hon har match ikväll så hon kunde inteee... menmen, sen tillbaka till skolan, då hade vi tydligen lektion så vi kriga lite med läraren så vi fick sluta tidigare innan matsalen stängde haha vi var så jääävla hungriga, typ alla andra hade redan ätit :(
meenmeeen, sen gick jag hem och somna (a)

på vägen hem såg jag dendär hästparaden som brukar vara ibland, sööööt!



jaja, hoppas på mat snart hungriiiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0