20 maj och blä bajs mongo äckel morr.

om jag inte får mens snart är det något seriöst fel, har jordens största humörsvägningar just nu... vill typ gråta och skratta. Gå ut men stanna inne. Prata med någon och vara i fred. Äta men är inte hungrig.
BLÄÄÄÄ! jajja, ska väl stanna här, kolla tv och chatta med folk tills jag slocknar...

idag då, skolan gled förbi lätt, vi var mobbade ute på skolgården och rullade runt massa i gräset, niiiiice! fick en deeeel konstiga blickar, men VEM FAAAAN bryr sig? :D vi är bäst och så är det!

efter sista lektionen var vi ganska sega vid skåpen så det sluta med att vi 3 (jag, ida & justina) satt på golvet och asgarva åt typ allt hahahah! skiiiiitkul! tyvärr tog marcel en mindre smickrande bild av detta, menmen, kan väl lägga upp den ändå....

höhöhö, fiiiint!

jaja, sen tog vi oss iväg, köpte en stor muffin från muffinsfabriken och delade på den i solen. Vi hitta en gräsmatta och sola massa, UNDERBART! Det var så jävla skönt, jag och ida skrev en dikt också HAHAHAHAHAHAAA! menmen, sen fick idus lite damp också och kasta gräs på mig och så, men det är en annan femma!
sen gick jag hem, tog det lugnt, drog till pappa och nu är jag hääär....

ska ägna i stort sett hela helgen åt att skriva en uppsats om HEEEELA andra världskriget, shoot me?
jaja, inget mer att skriva, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0