aa men hej!

massa var borta från träningen, så det blev bara 6 + jag, men det var kuuuul!
ska skriva på kontraktet snart och sedan spelar jag officiellt i Djurgårdens damjuniorer, woopwoop!

jajjaa, vanlig dag i skolan, när jag slutat vänta jag med ida och justina på att deras tyska skulle börja, så vi gick ut på skoolgården för det var sol och var med lite folk, fast jag och ida gick till gräsmattan och lekte som små barn (a) kullerbyttor, hjula, jag sprang igenom vattenspridare och vi gifte oss hahaha! det var superfint faktiskt :$
och jag blev lite stolt över min fru när hon tog 2 mackor samtidigt när vi åt...

bara för att jag har en fiiin fru! :D
sen har vi läst en del också, vi har en bok på ca 400 sidor till imorgon, jag är på sida 120 typ, WOHO!


mihihihi zötaaa!

äsch, ska väl ägna mig åt bokjäveln nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0