cup dag nummer tvåå

haha, ja vi är fortfarande bäst, och det gick lika bra som igår! WOOHOO!
MEN, idag blev jag matchens lirare på båda matcherna, soft lixom! haha, ska maila täby och få någon matchens lirare tröja typ? jaja, fintfint!
hade ju ett hål på några timmar mellan matcherna så jag och jesper stanna och kolla rotebro-högalid medan de andra åkte till centrum och åt.
kul att få träffa alex igen, han spelar i rotebro så jag träffa han lite idag, SOFT! var ju ett tag seen :) och han är fan gryyyym på innebandy :O hjälp.... haha!
sen åkte jag och jesper till de andra och sedan blev det fotboll för grabbarna och sooool för mig! WONDERFUL :D efter det gick vi till andra matchen.

imorgon är det slutspelsmatch 13.00 så jag ska nog sova snart... måste upp vid 10 igen -.- buuhuuuu!

var så ooootroligt skönt att ta ett varmbad efter en hel dags cup...
såhäär söt kan man vara i badet:

oj porr hahahahahaha! nejdååå :)
nääääää, ska väl leka runt lite på datan ett tag nu, sen soooova! nattinatti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0