heizan

Matte nationella idag då, självklart hann jag inte klart, fan vad kul!
lååång håltimme vid datorerna och sen franska nationella muntligt, HAHA, jag och dominika alltså... hahahahaha, vi är så himla bäst alltså...oojojojojojojj....
jaja, sen åkte jag till emmas skola, träffa frennis där medan jag vänta, även navid, martin, olle och sara. Sen kom emma och vi gick till en park och prata om allt. Sen hem till henne, kolla tv och lite sånt. Sen drog jag hem, chilla, åt och sen träning. Årets seriösaste, woopwoop hahaha NOT.
Vi hade på festmusik och dansa runt istället. Jag och lukas kasta boll med varandra och lite sånt haha! Meenmeeen, aa, och nu är jag här :)


gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0