hur ska jag överleva?

Jag hade nästan förträngt det, kanske med flit, men min tvillingsjäl, Anna Willman, kommer nästa år att flytta till Spanien för att plugga där ett år. Gissa om jag sitter och storbölar nu eller?
I år har jag och anna känt varandra i 15 år, i typ 10-11 av dessa har vi träffats i stort sett varje dag då vi gått på samma dagis och sedan i samma klass.
Vi har delat på allt utan att bråka särskilt mycket alls. Vi har aldrig haft något stort bråk, bara små töntiga saker. Hon är som min andra halva och vadfan är det meningen att jag ska göra utan henne?
Trots att jag inte träffar henne så himla ofta längre vet jag att jag alltid har henne och kan gå till henne om jag behöver. Att inte ha den möjligheten känns helt jävla fel.
Det är henne jag delat mest med, det är henne jag vuxit upp med.
Ni som känner mig väl vet att jag hatar förändringar, detta totalförstör mig.

Anna Linnea Willman. Ja, till och med mellannamnet har vi gemensamt. Min tvilling som varit med mig genom A-L-L-T i hela mitt liv. Trots våra småbråk har vi varit vänner igen max någon dag senare. Vi har gråtit tillsammans, skrattat en jävla massa, och har typ 1000000000 minnen tillsammans. Hur ska det gå när en sån stor del av ens liv bara försvinner i ett helt år!? Självklart tänker jag åka ner till henne några gånger, men det blir ju inte samma sak...
MIN tvilling i ett ANNAT land ett helt ÅR.
Jeeesus, jag är dödsdömd... hur i helvete?
nä jag finner inga ord... men kan lägga in några bilder som påminner om fina minnen.






<p><span style="font-family: arial black,avant garde;" mce_style="font-family: arial black,avant garde;">&Aring;re -09<br /> <span style="color: #ff0000;" mce_style="color: #ff0000;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;" mce_style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">vi&lt;3</span></span></span></p>
Veckan har vart underbar! Ja va i skärgårn me anna, bästis, -studsmattan -båten -kvällarna -gräshoppan -"stan" -promenad -THE-VOICE konsert -SMS -cykeln -anna va besatt -skrattattack x1000000000000000000000000 -anna prata i sömnen -ja cpa -MASSOR MER! HAHAHAHAHAH älskar dej så sjukt mkt anna willman<33 bilder kmr senare :D :*anna. säger: bajs. - m. säger: kiss anna. säger: darre och sarre ! - m. säger: MJÖL! - m. säger: mjöl - m. säger: mjöl - m. säger: mjöl - m. säger: mjöl anna. säger: kiss - m. säger: mjöl anna. säger: kiss anna. säger: kiss - m. säger: mjöl anna. säger: kiss anna. säger: kiss anna. säger: kiss anna. säger: kiss anna. säger: kiss kiss anna. säger: kiss anna. säger: kiss anna. säger: kiss anna. säger: kiss anna. säger: kiss anna. säger: kiss - m. säger: RUMPA anna. säger: kiss anna. säger: kuss anna. säger: kuss anna. säger: kusin. anna. säger: bror anna. säger: syster anna. säger: mormor anna. säger: morfar anna. säger: mamma anna. säger: pappa anna. säger: lillasyster anna. säger: storebror anna. säger: moster anna. säger: farbror - m. säger: tant anna. säger: faster anna. säger: morbor anna. säger: tant svägerska anna. säger: fan vad vi är cp. - m. säger: jaadu ibland
vi förevigt.
1. första bilden i mina bilder. 2. ett foto på dig själv. 3. en vän du saknar. 4. en tid du längtar tillbaka till. 5. den du senast fick sms av. 6. den du senast pratade på msn med. 7. någon du önskar vore hos dig. 8. en killkompis. 9. den du kännt längst. 10. någon du saknar. 11. någon du har lätt att skratta åt. 12. någon som har svikit dig. 13. någon som har gjort dig lycklig. 14. bästa sommarbilden 2007. 15. sista bilden i mina mottagna bilder.
ANNOW N MALIN A LOOOOOONG TIME AGO sitter när nu me little annow and vi skall käka lite godis åck kolla på sex åck staden. The film, slå en plingelingis if you vill (: ciao<3
minnen. så jävla coola vi va asso xDBästisar föralltid<3

Jag älskar min tvillingsjäl.
Tänker åka och hälsa på jätteofta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0