im hoooome!

sov kvar där hos andreas.... så jag kom hem för ett litet tag sen och har duschat och så nu.
snart ska jag fixa mig lite för att dra till kusinerna och fira att oscar fyllt 20, woopwoop!

menmen, igår dåå, när jag kom dit börja vi kolla film men sluta typ mitt i och gick och la oss, lilla adam skulle ju jobba nästa dag ändå, så sov jag och adam i det lilla rummet han fått hemma hos andreas hahaha! jaja, vaknade 8, fixa oss, kolla tv sen drog adam till sitt jobb så jag och andreas typ åkte runt med bilen lite, sen tillbaka och då kom fredrik på brunch och sen kolla vi klart filmen från kvällen innan, aa typ så! sen drog fredrik och lite senare skjutsade andreas mig till tbanan och jag åkte heeeem, och nu är jag häääääär!
haha aa.....det var det!

nu ska jag måla om naglarna!



bilder tagna nyss med myströjan på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0