JAG ÄR KLAAAR!!!! ...bara matten kvar...

haha ooohyes, jag blev klar med min uppsats i tid men så funka det inte att skicka in från min mail, VADFAAN! fick skicka från mammas istället, 5 min sent, blir han sur för det tänker jag D-Ö-D-A honom.
Men det har faktiskt varit jäkligt intressant att fördjupa sig i detta kriget och Hitler, det är framförallt Hitler som det var kul att skriva om! Han är så jävla intressant att jag skrev typ 2 sidor om bara honom.... totalt blev uppsatsen runt 8 sidor och Hitler var bara en underrubrik mahaha! Men han ploppa upp lite överallt, hihi.

me and my best friend <3

hahaha, vill ni veta exakt hur snygg jag är just nu? säkra på att ni klarar av det? haha, okej :D



oh my god, FJOOOOONG!!! taahaaa!
jaja, dags att börja plugga matte nu då, nationella imorgon lixoooom!
heeell yeah!
men det är lugnt, är så jävla speedad efter en och en halv burn, wihooo!
dka nog börja nu, heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0